Παρασκευή, 21 Ιουλίου 2017

Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών 2017

29 Μάρ. 2017,Αμφιθέατρο OTEAcademy

To συνέδριο «Καλές Πρακτικές Εξυπηρέτησης Πελατών» είναι αφιερωμένο σε case studies εξυπηρέτησης και φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα χρήσιμο οδοιπορικό στις καλύτερες πρακτικές εξυπηρέτησης του πελάτη, πρακτικές που υλοποιήθηκαν τους τελευταίους μήνες στην ελληνική αγορά, αφήνοντας το δικό τους στίγμα και κάνοντας την διαφορά στις επιχειρήσεις που τις εφάρμοσαν.

Περισσότερες πληροφορίες: http://customerconference.boussiasconferences.gr

Διεθνείς ομιλητές
Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications