Τετάρτη, 23 Μαΐου 2018

2nd Creativity Forum

27 Μαι. 2006,Expo Athens

Αλλαγή προοπτικής, “μεγάλες ιδέες”, καινοτομία, πρωτότυπη δράση, δημιουργική ελευθερία, ευφυΐα. Όλα αυτά σε ένα Forum με τους πιο διάσημους και πολυβραβευμένους ομιλητές – Έλληνες και ξένους - που θα προσφέρουν στο κοινό τους εμπειρίες υψηλών προδιαγραφών.

Tο 2nd Creativity Forum στο πλαίσιο της Advertising Week της Marketing Expo 2006, θα ισχυροποιήσει τις βάσεις για την εξερεύνηση δομών και εννοιών άμεσα συνδεδεμένων με τη δημιουργικότητα:

  • Νέες χρήσεις για υπάρχουσες ιδέες
  • Ικανότητα για την παραγωγή μιας ελλιπώς επεξεργασμένης ιδέας σε πρακτική λύση
  • Αλλαγή προοπτικής: ικανότητα για θεώρηση γνωστών προβλημάτων κάτω από ένα εντελώς διαφορετικό πρίσμα
  • Καινοτομία και αναζήτηση νέων πιθανοτήτων για οτιδήποτε απλό και καθημερινό

Στόχος του Συνεδρίου είναι να ανυψωθεί ο ουσιαστικός ρόλος της δημιουργικότητας στη διαφήμιση, το marketing, αλλά και τις ευρύτερες ενέργειες της επικοινωνίας, για την πρωτότυπη και καινοτόμο προώθηση των προϊόντων. Παράλληλα, το 2nd Creativity Forum θα θέσει την αξία της δημιουργικότητας μέσα σε ένα πλαίσιο, όπου προτεραιότητα τίθεται στη δημιουργική ελευθερία, την καινοτόμο και πρωτότυπη δράση και την αυθεντική ευφυΐα.

Σχετικά συνέδρια

27 Μαι. 2010
Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications