Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2018

Executive Seminar on Marketing Management

8 Ιούλ. 2009,Αμφιθέατρο OTEAcademy

Το ειδικά διαμορφωμένο για τις ανάγκες του παρόντος executive seminar περιεχόμενο από τον Καθηγητή de Chernatony αποσκοπεί στο να παράσχει χρήσιμες και χρηστικές συμβουλές και ένα "how-to toolbox" για middle-upper στελέχη του marketing αναφορικά με το πως να μεγιστοποιήσουν την αξία των ενεργειών τους σε περίοδο ύφεσης, διαφυλάσσοντας παράλληλα το equity των μαρκών τους.

Περισσότερες πληροφορίες: http://www.growingbrands.gr

Keynote speaker

Leslie de Chernatony
Leslie de Chernatony Professor of Brand Marketing Università della Svizzera italiana & Aston Business School.

Σχετικά συνέδρια

Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications