Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2018

Buy-Ology Symposium

23 Μάρ. 2009,Hotel Grande Bretagne

Μια επαναστατική έρευνα - η μεγαλύτερη που έχει γίνει στην ιστορία. 4 χρόνια, $7 εκατ. σε μελέτη του neuromarketing. 2,000 εθελοντές και η εγκεφαλική τους δραστηριότητα απέναντι σε λογότυπα, διαφημίσεις, μάρκες και προϊόντα. Ένα μοναδικό συνέδριο που θα παρουσιαστεί σε 55 χώρες σε όλο τον κόσμο, ανάμεσα στις οποίες και η Ελλάδα!

Με την υποστήριξη 20 επιστημόνων, το φαινόμενο του σύγχρονου marketing Martin Lindstrom και η παγκόσμια ομάδα του αφιέρωσε 4 χρόνια για την έρευνα αυτού που αποκαλεί 'buyology'. Η επαναστατική αυτή έρευνα κατάφερε να αποκαλύψει πως όσα πιστεύαμε για το γιατί αγοράζουμε είναι λάθος, μιας και για πρώτη φορά, ο Lindstrom απέδειξε πώς είναι δυνατό να κάνει κανείς πρόβλεψη για την επιτυχία μιας μάρκας, χωρίς καν να ρωτήσει τη γνώμη του καταναλωτή.

Περισσότερες πληροφορίες: http://www.buy-ology.gr

Keynote speaker

Martin Lindstrom
Martin Lindstrom Tο παγκόσμιο φαινόμενο του σύγχρονου marketing!
Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications