Τετάρτη, 15 Αυγούστου 2018

Sensory + Emotional Branding Forum

14 Ιούν. 2007,Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς

Ποια είναι, λοιπόν, τα στοιχεία που συνθέτουν ένα "sensory brand"; Τι είναι αυτό που ξεχωρίζει ένα πασίγνωστο brand, από ένα "emotional brand"; Ο guru του branding Martin Lindstrom θα αποκαλύψει όλα εκείνα τα στοιχεία που συνθέτουν τις μάρκες που μας εμπνέουν, μας συγκινούν και μας συναρπάζουν. Μια ημέρα αφιερωμένη στις μάρκες που αγαπάμε!

Η εκδήλωση αυτή έχει σχεδιαστεί με σκοπό να παρουσιάσει σε όλες τις εταιρείες που διαχειρίζονται μάρκες τις τελευταίες εξελίξεις σε ό,τι τις αφορά, αλλά και τις αγορές μέσα στις οποίες δραστηριοποιούνται. Όλα τα στοιχεία που συνθέτουν μια μάρκα θα αναλυθούν από τον πλέον ειδικό του branding, τον Martin Lindstrom. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, ο brand strategist θα πραγματοποιήσει τρίωρη ομιλία, την οποία θα ακολουθήσει Q&A session.

Το Συνέδριο στοχεύει συγκεκριμένα στην:

  • Παράθεση των τακτικών & μεθόδων για την αξιοποίηση των 5 αισθήσεων στην επικοινωνία της μάρκας
  • Ανάλυση των στοιχείων που διαφοροποιούν το "brand awareness" από το "emotional connection"
  • Ανάπτυξη της μεθοδολογίας για τον επαναπροσδιορισμό και την επανεξέταση των συστατικών που συνθέτουν τα brands

Προσεχή συνέδρια του Marketing Week

24 Σεπ. 2018
29 Οκτ. 2018
15 Νοε. 2018
21 Σεπ. 2018
Δείτε όλα τα προσεχή συνέδρια του Marketing Week

Δήλωση συμμετοχής : Δήλωση συμμετοχής Παρουσιάσεις ομιλητών : Παρουσιάσεις ομιλητών Broadcast On Demand : Broadcast On Demand Live Broadcasting : Live Broadcasting

Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications