Σάββατο, 23 Φεβρουαρίου 2019

Digital Automotive Marketing Conference 2016

8 Νοε. 2016,Divani Caravel Hotel

Τα τελευταία χρόνια, η επανάσταση του digital άλλαξε για πάντα τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές επιλέγουν αυτοκίνητο. Οι λέξεις «digital» και «mobile» μπήκαν στο λεξιλόγιο τόσο των automotive brands όσο των dealers, καθώς οι δυνητικοί πελάτες τους πλέον κινούνται στο internet και στα social media. Αναζητούν πληροφορίες, διαβάζουν άρθρα ειδικών αλλά και αναγνωστών, βλέπουν εικόνες και παρακολουθούν βίντεο που μπορεί να έχει δημιουργήσει κάποιος ιδιοκτήτης αυτοκινήτου, ζητούν συμβουλές από άλλους καταναλωτές, όλα αυτά για να καταλήξουν στην αγορά καινούργιου ή μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, σε μια διαδικασία όπου οι πηγές πληροφόρησης είναι σχεδόν ανεξάντλητες.

To Marketing Week σε συνεργασία με την The Academy, ηγέτιδα Ιταλική εταιρεία στο automotive training, coaching & consulting, την PCG Digital Marketing, το αμερικανικό digital agency με εξειδίκευση στο automotive digital marketing και την KnowShare Automotive που δημιουργήθηκε για να προωθήσει στην Ελλάδα υπηρεσίες στην αυτοκινητοβιομηχανία, παρουσιάζουν το συνέδριο DIGITAL AUTOMOTIVE MARKETING CONFERENCE: «How Dealers Evolve to Win Digital Consumers»

Περισσότερες πληροφορίες: http://digitalauto.boussiasconferences.gr/

Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications