Παρασκευή, 28 Απριλίου 2017

Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών 2016

25 Απρ. 2016,Αμφιθέατρο OTEAcademy

Το Marketing Week παρουσιάζει για δεύτερη συνεχή χρονιά το συνέδριο Καλές Πρακτικές Εξυπηρέτησης Πελατών, στο οποίο συγκεντρώνονται και παρουσιάζονται κορυφαία case-studies σημαντικών επιχειρήσεων, με σκοπό να αποτυπωθεί η δυναμική του customer service στην πράξη, αλλά και να αναδειχθεί ο τρόπος που οι εταιρείες μένουν επίκαιρες στη σύγχρονη Οικονομία της Εμπειρίας.

Το συνέδριο που θα διεξαχθεί με την υποστήριξη του Εθνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα χρήσιμο οδοιπορικό στις καλύτερες πρακτικές εξυπηρέτησης του πελάτη, που υλοποιήθηκαν πρόσφατα στην ελληνική αγορά, αφήνοντας το δικό τους στίγμα.

Περισσότερες πληροφορίες: http://customerconference.boussiasconferences.gr/

Προσεχή συνέδρια του Marketing Week

31 Μαι. 2017
22 Ιούν. 2017
27 Οκτ. 2017
Δεκ. 2017
Δείτε όλα τα προσεχή συνέδρια του Marketing Week

Δήλωση συμμετοχής : Δήλωση συμμετοχής Παρουσιάσεις ομιλητών : Παρουσιάσεις ομιλητών Broadcast On Demand : Broadcast On Demand Live Broadcasting : Live Broadcasting

Διεθνείς ομιλητές
Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications