Οι διεθνείς τάσεις είναι ξεκάθαρες : η Τηλεόραση παραμένει ένα από τα δύο ισχυρότατα διαφημιστικά Μέσα ωστόσο το digital video advertising αποτελεί την πλέον ταχύτατα αυξανόμενη αγορά. Όμως, το ραγδαία εξελισσόμενο οικοσύστημα δημιουργεί σειρά ερωτημάτων που αφορούν τόσο τους παραδοσιακούς παίκτες όσο και τους ψηφιακούς και, αντίστοιχα, τόσο τους πελάτες και τα agencies όσο και τα κανάλια και τους νέους παρόχους video περιεχομένου.
Περισσότερες πληροφορίες: http://tvandvideoconference.boussiasconferences.gr/
Δείτε όλα τα προσεχή συνέδρια του Marketing Week |
: Δήλωση συμμετοχής
: Παρουσιάσεις ομιλητών
: Broadcast On Demand
: Live Broadcasting