Πέμπτη, 26 Απριλίου 2018

Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών 2015

1 Απρ. 2015,Αμφιθέατρο OTEAcademy

Το Marketing Week παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα ένα συνέδριο στο οποίο συγκεντρώνονται και παρουσιάζονται κορυφαία case studies εξυπηρέτησης πελατών, σημαντικών επιχειρήσεων, προσφέροντας μια εξαιρετική ευκαιρία στους συνέδρους να δουν και να αποτυπώσουν τη δυναμική του customer service στην πράξη και όχι με θεωρίες. Πρόκειται για ένα χρήσιμο οδοιπορικό στις καλύτερες πρακτικές εξυπηρέτησης του πελάτη, πρακτικές που υλοποιήθηκαν τους τελευταίους μήνες στην ελληνική αγορά, αφήνοντας το δικό τους στίγμα και κάνοντας την διαφορά στις επιχειρήσεις που τις εφάρμοσαν.

Περισσότερες πληροφορίες: http://customerconference.boussiasconferences.gr/

Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications