Τετάρτη, 22 Νοεμβρίου 2017

5th Customer Care Conference

25 Απρ. 2007,Athens Imperial Hotel

Η κάλυψη βασικών αναγκών του πελάτη είναι ακόμα στόχος προτεραιότητας για πολλές εταιρείες. Όμως τα πρότυπα πρέπει να βρίσκονται πάντα ψηλότερα από τους άμεσους στόχους μας. Η κάθε εταιρεία πρέπει να θέσει τρία επίπεδα εξυπηρέτησης: το ελάχιστα αποδεκτό, το άμεσα εφικτό και την κορυφή που θα ήθελε να φτάσει.

Οι ομιλητές του 5th Customer Care Conference θα μας δείξουν «εικόνες» από διαφορετικές κορυφές και την πορεία που ακολούθησαν κάποιες εταιρείες για να τις κατακτήσουν. Το φετινό συνέδριο θα είναι πηγή ιδεών και έμπνευσης για όσους πιστεύουν ότι η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να είναι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications