Δευτέρα, 19 Φεβρουαρίου 2018

5th Customer Care Conference

25 Απρ. 2007,Athens Imperial Hotel

Η κάλυψη βασικών αναγκών του πελάτη είναι ακόμα στόχος προτεραιότητας για πολλές εταιρείες. Όμως τα πρότυπα πρέπει να βρίσκονται πάντα ψηλότερα από τους άμεσους στόχους μας. Η κάθε εταιρεία πρέπει να θέσει τρία επίπεδα εξυπηρέτησης: το ελάχιστα αποδεκτό, το άμεσα εφικτό και την κορυφή που θα ήθελε να φτάσει.

Οι ομιλητές του 5th Customer Care Conference θα μας δείξουν «εικόνες» από διαφορετικές κορυφές και την πορεία που ακολούθησαν κάποιες εταιρείες για να τις κατακτήσουν. Το φετινό συνέδριο θα είναι πηγή ιδεών και έμπνευσης για όσους πιστεύουν ότι η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να είναι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Προσεχή συνέδρια του Marketing Week

28 Ιούν. 2018
15 Νοε. 2018
Δείτε όλα τα προσεχή συνέδρια του Marketing Week

Δήλωση συμμετοχής : Δήλωση συμμετοχής Παρουσιάσεις ομιλητών : Παρουσιάσεις ομιλητών Broadcast On Demand : Broadcast On Demand Live Broadcasting : Live Broadcasting

Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications