Τετάρτη, 23 Μαΐου 2018

Μαρκών Ελληνικότητα

4 Ιούλ. 2013,Αμφιθέατρο Maroussi Plaza

Το συνέδριο «Μαρκών Ελληνικότητα» αναπτύσσει και παρουσιάζει για πρώτη φορά το δίπτυχο brands και ελληνικότητα, από τη σκοπιά του marketing. Πρόκειται για ένα συνέδριο - πανόραμα ελληνικότητας για brands και υπηρεσίες που εντάσσουν το ελληνικό στοιχείο και χαρακτήρα στον πυρήνα της στρατηγικής marketing που αναπτύσσουν. Eίτε πρόκειται για ελληνικά brands, είτε για διεθνή, που όμως στηρίζουν την ελληνικότητα σε κάθε της έκφανση.

Κορυφαίοι Έλληνες marketers αναλύουν άμεσα και κατανοητά, στρατηγικές και δράσεις ελληνικότητας που ακολούθησαν για τα δικά τους brands και δίνουν έμπρακτες απαντήσεις σε μια σειρά καίριων ερωτημάτων όπως τι σημαίνει τελικά ελληνικότητα προϊόντων, πώς μπορεί αυτή να δημιουργήσει προστιθέμενη αξία, υπό ποιες προϋποθέσεις ένα διεθνές brand μπορεί να επικαλείται την ελληνικότητα, πώς συνδυάζεται η ελληνικότητα με την εταιρική κοινωνική ευθύνη, πώς μπορεί να μιλήσει για ελληνικότητα ένα διεθνές brand με ισχυρή παρουσία στην Ελλάδα, ποιες ιδιαιτερότητες έχει ο σχεδιασμός της στρατηγικής marketing από προϊόντα που στρέφονται πλέον στην ελληνικότητα, τι ρόλο μπορεί να παίξει το branding και το design για ένα προϊόν που μιλάει για αυτήν κ.α.

Περισσότερες πληροφορίες: http://markonellinikotita.boussiasconferences.gr

Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications