Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2018

7ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών

18 Δεκ. 2012,Αθήνα

Το Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών στοχεύει να αναδείξει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονες Διευθύνσεις Εξυπηρέτησης Πελατών, μέσα από την αποτύπωση της σημερινής τους τοποθέτησης στην επιχείρηση, της συνεισφοράς τους στην εμπειρία πελάτη, αλλά και το bottom-line της επιχείρησης. Ακόμα, να αποτελέσει συμμετοχικό πεδίο ανταλλαγής απόψεων, σχολιασμού και γνώσης όλων των εμπλεκόμενων φορέων, οργανισμών και επιχειρήσεων. Σε συνεγασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.

Περισσότερες πληροφορίες: http://customerserviceconference.boussiasconferences.gr/

Διεθνείς ομιλητές

Dr Morris Pentel
Dr Morris Pentel Ιδρυτής και Chairman, Customer Experience Foundation
Dr Philipp Klaus
Dr Philipp Klaus Professor & Researcher of Customer Experience and Marketing Strategy
Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications