Κυριακή, 19 Αυγούστου 2018

The Branding Conference 2012

7 Φεβ. 2012,Αμφιθέατρο OTEAcademy

Το Branding αποτελεί μία από τις νευραλγικές παραμέτρους στο συνολικό marketing προϊόντων και υπηρεσιών. Ακόμη και μέσα στη δίνη της οικονομικής ύφεσης, η εικόνα εξακολουθεί να παίζει καθοριστικό ρόλο, καθώς από το σύνολο των προϊόντων που ανταγωνίζονται σε επίπεδο τιμής, θα ξεχωρίσει εκείνο που «πείθει» και για την αξία του. Κι αυτό, είναι κάτι που μόνον το σωστό branding & design μπορεί να πετύχει. Η ελληνική αγορά των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο συγκεκριμένο τομέα, έχει να επιδείξει σημαντικές επιτυχίες, γνώση, εμπειρία, ευελιξία. Το Marketing Week ανοίγει αυτό τον πολύτιμο δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ των εταιρειών Branding και των διαφημιζόμενων, μέσα από το «The Branding Conference, 2012».

Περισσότερες πληροφορίες: http://brandingconference.boussiasconferences.gr

Διεθνείς ομιλητές

James Woudhuysen
James Woudhuysen Professor Forecasting and Innovation, De Montfort University

Σχετικά συνέδρια

Προσεχή συνέδρια του Marketing Week

24 Σεπ. 2018
29 Οκτ. 2018
15 Νοε. 2018
21 Σεπ. 2018
Δείτε όλα τα προσεχή συνέδρια του Marketing Week

Δήλωση συμμετοχής : Δήλωση συμμετοχής Παρουσιάσεις ομιλητών : Παρουσιάσεις ομιλητών Broadcast On Demand : Broadcast On Demand Live Broadcasting : Live Broadcasting

Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications