Το συνέδριο αποκωδικοποιεί το κοινό «Youth» & «Young Adults» και αποκαλύπτει με θεωρητικές παρουσιάσεις και επιτυχημένα case studies από την Ελλάδα και το εξωτερικό τους τρόπους που μπορούν να συνδεθούν μαζί τους τα Youth Brands. Multitasking, συνεχώς σε κίνηση και συνδεδεμένοι με το internet μέσα από πολλές και διαφορετικές πλατφόρμες, αλλά και ολοένα και πιο δύσπιστοι απέναντι στα μηνύματα του marketing και τις ίδιες τις μάρκες, η γενιά των 16 - 30 παρουσιάζει πολυδιάστατες ιδιαιτερότητες που θα πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψιν τους οι marketers και τα brands, στη χάραξη της στρατηγικής τους.
Περισσότερες πληροφορίες: http://youthmarketing.boussiasconferences.gr
Δείτε όλα τα προσεχή συνέδρια του Marketing Week |
: Δήλωση συμμετοχής
: Παρουσιάσεις ομιλητών
: Broadcast On Demand
: Live Broadcasting