Σάββατο, 24 Ιουνίου 2017

Customer Service & Call Center Conference '11

19 Μαι. 2011,Αμφιθέατρο OTEAcademy

Ένα συνέδριο αφοσιωμένο στην εξυπηρέτηση πελατών αναβιώνει. Στηριζόμενο σε διεθνείς experts και Έλληνες practitioners , το Συνέδριο αναδεικνύει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονες Διευθύνσεις Εξυπηρέτησης Πελατών, μέσα από την αποτύπωση της σημερινής τους τοποθέτησης στην επιχείρηση, της συνεισφοράς τους στην εμπειρία πελάτη, αλλά και το bottom-line της επιχείρησης.

Περισσότερες πληροφορίες: http://customerconference.boussiasconferences.gr/

Keynote speakers

John Goodman
John Goodman Συγγραφέας του 'Strategic Customer Service'
Chris  Daffy
Chris Daffy Συγγραφέας των best seller 'Once a Customer – Always a Customer' και 'How to WOW your Customers'
Shiran   Weitzman
Shiran Weitzman Sales Manager, NICE Systems EMEA
Διεθνείς ομιλητές
Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications