Τρίτη, 14 Αυγούστου 2018

Marketing Innovation Forum: Beating the Commodity Trap

21 Μαι. 2010,Αμφιθέατρο OTEAcademy

Τα χαρακτηριστικά των ανταγωνιστικών προϊόντων και υπηρεσιών ολοένα και συγκλίνουν, και οι διαφορές μεταξύ τους ελαχιστοποιούνται. Το ανελέητο commoditization αποτελεί τη μεγαλύτερη απειλή που αντιμετωπίζουν τα brands σήμερα.

Λίγες εβδομάδες μετά την έκδοση του βιβλίου του (Φεβ. 2010), ο Professor του Tuck R.D' Aveni, ένας από τους Top 50 Thinkers, παρουσιάζει τις προτάσεις του για αντιμετώπιση του κινδύνου:
3 κατηγορίες στρατηγικών με τις οποίες τα brands καταφέρνουν είτε να διαφύγουν από την παγίδα του commoditization, είτε να καταστρέψουν αυτή την παγίδα, είτε ακόμη να την αξιοποιήσουν προς όφελός τους!

Keynote speaker

Richard  D’Aveni
Richard D’Aveni Professor of Strategic Management, Tuck Business School, Dartmouth University

Προσεχή συνέδρια του Marketing Week

24 Σεπ. 2018
29 Οκτ. 2018
15 Νοε. 2018
21 Σεπ. 2018
Δείτε όλα τα προσεχή συνέδρια του Marketing Week

Δήλωση συμμετοχής : Δήλωση συμμετοχής Παρουσιάσεις ομιλητών : Παρουσιάσεις ομιλητών Broadcast On Demand : Broadcast On Demand Live Broadcasting : Live Broadcasting

Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications