Σάββατο, 24 Ιουνίου 2017

Customer Management Executive Seminar

12 Νοε. 2007,Αθηναΐς Πολυχώρος Πολιστισμού

Μια ημέρα αφιερωμένη σε όσους οραματίζονται και σχεδιάζουν την επιχειρηματική στρατηγική, πιστεύοντας ότι η σχέση – εταιρείας πελάτη είναι ίσως το πιο σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σήμερα και στο μέλλον.

Ο 3ος σημαντικότερος διανοητής επιχειρηματικής στρατηγικής, θα κάνει φέτος στην Αθήνα τη 2η πανευρωπαϊκή του εμφάνιση, αναλύοντας πως οι εταιρείες έχουν τη δυνατότητα να αυξήσουν την αξία τους, δίνοντας στους πελάτες – καταναλωτές έναν ευρύτερο ρόλο συνεργάτη και συνδημιουργού.Μαζί του δύο ακόμα εξαιρετικοί ομιλητές θα συνθέσουν την εικόνα της σχέσης εταιρείας – πελάτη στην παρούσα και μελλοντική της μορφή.

Διεθνείς ομιλητές
Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications