Τετάρτη, 15 Αυγούστου 2018

Retail Banking Forum

25 Οκτ. 2006,Divani Caravel Hotel

Για μια ακόμα χρονιά, την έκτη συνεχόμενη, το Retail Banking Forum της Boussias Communications που πραγματοποιήθηκε στις 25 Οκτωβρίου 2006 στο Divani Caravel, συγκέντρωσε εκατοντάδες στελέχη του τραπεζικού κλάδου, προσφέροντάς τους ενημέρωση πάνω σε σύγχρονα ζητήματα που απασχολούν όλους τους τραπεζικούς οργανισμούς. Με 6 διεθνείς ομιλητές, πλήθος case studies και 3 πάνελ συζήτησης, κράτησε το ενδιαφέρον του κοινού μέχρι αργά το απόγευμα.

Η θεματολογία του Retail Banking Forum του 2006 επικεντρώθηκε στα operations και τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών ενός τραπεζικού οργανισμού, σε τρεις βασικούς άξονες: την ποιοτική και διαφοροποιημένη εξυπηρέτηση των πελατών, της λειτουργίας της Πληροφορικής για την απρόσκοπτη λειτουργία του οργανισμού καθώς και της διαχείρισης του λειτουργικού κινδύνου, ένα ζήτημα πάνω στο οποίο η συζήτηση έλαβε ιδιαίτερα ζωντανό χαρακτήρα.

Το βασικό συμπέρασμα του Συνεδρίου ήταν ότι η διαφοροποίηση μεταξύ των προϊόντων των τραπεζών δεν βασίζεται τόσο στα διαφορετικά προϊόντα (τα οποία ούτως ή άλλως υπόκεινται σε αντιγραφή) αλλά στη βελτιστοποίηση των λειτουργιών των τραπεζών σε όλους τους παραπάνω άξονες.

Προσεχή συνέδρια του Banker's Review

Δείτε όλα τα προσεχή συνέδρια του Banker's Review

Δήλωση συμμετοχής : Δήλωση συμμετοχής Παρουσιάσεις ομιλητών : Παρουσιάσεις ομιλητών Broadcast On Demand : Broadcast On Demand Live Broadcasting : Live Broadcasting

Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications