Το συνέδριο θα εξετάσει καίρια ζητήματα όπως: τις πλέον πρόσφατες τάσεις στην κατανάλωση οπτικοακουστικού περιεχομένου, τόσο σε audience και target groups όσο και σε περιεχόμενο και πλατφόρμες. την καινοτομία στην τηλεοπτική διαφήμιση, καθώς το 'σποτ' εμπλουτίζεται με νέες υπηρεσίες όπως branded content, product placement αλλά και cross- platform συμφωνίες, με άξονα χρήση webTV, mobile marketing και social media. Το ρευστό ψηφιακό περιβάλλον όπου κανάλια και νέοι παίκτες ανταγωνίζονται για μερίδιο δαπάνης πάνω σε νέα δεδομένα δημιουργικότητας, κάλυψης και κόστους. τα κρίσιμα θέματα του multiscreen broadcasting / distribution όπως οι μετρήσεις, οι απαραίτητες δεξιότητες και η τεχνολογική υποδομή.
Περισσότερες πληροφορίες: https://www.tvandvideoconference.gr/
Δείτε όλα τα προσεχή συνέδρια του Marketing Week |
: Δήλωση συμμετοχής
: Παρουσιάσεις ομιλητών
: Broadcast On Demand
: Live Broadcasting