Παρασκευή, 20 Ιουλίου 2018

Το μεγάλο συνέδριο για τα Διαδραστικά Μέσα

14 Δεκ. 2007 Marketing Week

Διοργανώθηκε για έκτη συνεχή χρονιά στην Αθήνα από το Interactive Advertising Bureau Hellas σε συνεργασία με την Boussias Communications.

Με τη συμμετοχή   στελεχών, πραγματοποιήθηκε για έκτη συνεχή χρονιά το Interactive Marketing Conference, το μοναδικό συνέδριο για το Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία στα Διαδραστικά Μέσα, στις 14 Δεκεμβρίου στο Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς, από το Interactive Advertising Bureau Hellas (IAB Hellas) και την Boussias Communications, εκδότρια εταιρεία του περιοδικού Marketing Week.

Σκοπός του φετινού, 6ου στη σειρά Συνεδρίου ήταν η ενεργοποίηση διαφημιζόμενων και διαφημιστών, για να ενσωματώσουν σε μεγαλύτερο βαθμό τα Διαδραστικά μέσα ως στρατηγικό κομμάτι μιας ευρύτερης επικοινωνιακής καμπάνιας.

Στο συνέδριο, κατεγράφησαν οι διεθνείς τάσεις και οι πλέον επιτυχημένες πρακτικές, από τους παρακάτω κεντρικούς διεθνείς εισηγητές: Patou Nuytemans, EAME Digital Director του Ogilvy Group, Jean-Paul Edwards, Head of Media Futures του OMD UK Group, Jaap Favier, Vice President, Research Director της Forrester Research, Brian Kealy, CEMEA Marketing & PR Manager, Online Services Group της Microsoft και Richard Kidd, Senior Director Rich Media EMEA της DoubleClick.

Παράλληλα, τη διάσταση της ελληνικής πραγματικότητας έδωσαν οι: Παντελής Μπακής, Interactive Marketing Services Group Product Manager της Forthnet, Μαρμαροκόπος Γιώργος, Γενικός Διευθυντής της id, Λορέττα Πάνου, Client Service Director της id, Αντώνης Λυμπέρης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος των Εκδόσεων Λυμπέρη Α.Ε., Κωνσταντίνος Παπουτσής, Διευθυντής Υπηρεσιών Προστιθέμενης Αξίας της Velti, Ξένια Κούρτογλου, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος της FOCUS BARI A.E., Δώρης Τσολακίδης, Senior Brand Manager της Β.Σ. Καρούλιας, Απόστολος Κατσιώτης, Product Manager της Beiersdorf Hellas S.A. και Σπύρος Ζαβιτσάνος, Διευθύνων Σύμβουλος της AGB Nielsen Media Research.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το επίσημο web site του Συνεδρίου στη διεύθυνση www.imc07.gr, ή επικοινωνήστε με τη Σοφία Σουρτζή, τηλ. 210-6617777, εσωτ. 186.

Χρυσός Χορηγός του Συνεδρίου είναι η Forthnet, Μεγάλoς Χορηγός η id, Χορηγοί οι: Liberis New Media, Velti, Yahoo και Yuboto,  Υποστηρικτές οι: AndStart, Creative Marketing, mycar.gr, Ogilvy One, Reporter.gr, teleiosgamos.gr, Thinkdigital και Yupi.gr. Χορηγός Έρευνας είναι η Focus Bari,  χορηγός Mediasite είναι η Avitech και Υποστηρικτής Digital Signage την DSMS.  Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας (ΕΔΕΕ) – Τομέας Άμεσου Μάρκετινγκ, καθώς και του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ).

« 1 2 »
Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications