Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2018

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το IMC 2006

4 Δεκ. 2006 Marketing Week

Είκοσι διακεκριμένοι ομιλητές παρουσίασαν σημαντικά case studies.

Πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία το 5ο Interactive Marketing Conference (IMC) την 1η Δεκεμβρίου 2006 με τη συμμετοχή 250 και πλέον στελεχών του Marketing και της Επικοινωνίας. Το κεντρικό στοιχείο του φετινού συνεδρίου ήταν η παρουσίαση case studies και success stories του Interactive Marketing.

Τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τις παρουσιάσεις των διακεκριμένων στελεχών εταιρειών από το εξωτερικό αλλά και από την Ελλάδα ήταν πολλά, με βασικότερο, «τη ραγδαία άνοδο που διαγράφει η διαδραστική επικοινωνία τα τελευταία χρόνια, διεισδύοντας σε ολοένα και μεγαλύτερα τμήματα κοινού και αποσπώντας ολοένα και μεγαλύτερο κομμάτι από τη διαφημιστική πίττα».

Αξίζει επίσης να σημειωθεί, πως το συνέδριο καλύφθηκε “ζωντανά” μέσω ελληνικών Blogs που είναι αφιερωμένα στην online επικοινωνία. Συγκεκριμένα, εκτός από τους κυριότερους εκπροσώπους των ελληνικών business blogs που εθεάθησαν στο IMC 2006, το Nylon.gr μετέδιδε καθ’ όλη τη διάρκεια του συνεδρίου σχόλια και παρατηρήσεις από τις παρουσιάσεις των ομιλητών, ενώ τα κείμενα δεν άργησαν να κάνουν τον “γύρο” του ελληνικού Internet.

Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν case studies που αποτύπωσαν τις μέχρι σήμερα πρακτικές του Διαδραστικού Μάρκετινγκ και τις νέες τάσεις στο Online PR μέσω των Blogs, επικοινωνιακές ενέργειες μέσω Viral Marketing, τη δυναμική του Search Engine Marketing, τη διάδοση των Social Networks και User Generated Media καθώς και το σχεδιασμό ολοκληρωμένων διαφημιστικών ενεργειών όπου όλο το Media Mix έχει ως στόχο να οδηγεί τον καταναλωτή online στο website της εκάστοτε μάρκας.

Στο IMC 2006 μίλησαν εκπρόσωποι του IAB Belgium και IAB UK καθώς από μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού όπως Bang & Olufsen, Initiative Group, DoubleClick, Google, MSN, Omniture, Yahoo!. Από την Ελλάδα παρουσιάστηκαν case studies από τις εταιρείες Creative Marketing, FORTHnet, KLM, La Redoute, OgilvyOne Athens, OTENET και Velti.
Η διοργάνωση του συνεδρίου έγινε σε συνεργασία με τo MarketingWeek Conferences και ο χώρος πραγματοποίησής του το Πολιτιστικό Κέντρο «Ελληνικός Κόσμος» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού στον Ταύρο.

Χρυσός Χορηγός στο συνέδριο ήταν η FORTHnet, χορηγοί οι LiberisNewMedia, OTENET Portal www.otenet.gr, Velti, Yahoo!, Υποστηρικές οι Creative Marketing, OgilvyOneWorldWide, Reporter.gr και thinkDigital, Χορηγός Επικοινωνίας η Ναυτεμπορική και τέλος Χορηγός MediaSite η Avitech.

Γραφείο Τύπου IAB Hellas
imc2006@iabhellas.gr

« 1 2 »
Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications