Πέμπτη, 26 Απριλίου 2018

Ο Terry Leahy και οι συνομιλητές του άνοιξαν το δρόμο της επιτυχίας για το Retail

1 Δεκ. 2009 Marketing Week

Ολοκληρώθηκε χθες το συνέδριο με κεντρικό ομιλητή τον CEO της Tesco.

Με πρωτοφανή προσέλευση ανώτατων και ανώτερων στελεχών του χώρου του λιανεμπορίου - και όχι μόνο – ολοκληρώθηκε χθες το συνέδριο «The Road to Success in Retail» και η εκδήλωση «The Future of Selling Consumer Goods» που διοργάνωσαν η Boussias Communication και ο ΣΕΛΠΕ, με κεντρικό ομιλητή τον Sir Terry Leahy, Chief Executive Officer της Tesco.

Τόσο στην πρωινή εκδήλωση, όσο και στον κεντρικό κορμό του συνεδρίου, ιδιαίτερο ενδιαφέρον προσέλκυσαν οι ζωντανές συζητήσεις που διοργανώθηκαν ανάμεσα στον βρετανό manager και υψηλόβαθμα στελέχη της ελληνικής αγοράς.

Στο πρώτο πάνελ, ο Σπύρος Δεσύλλας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ελαΐς-Unilever, ο Βασίλης Στασινούλιας, Διευθύνων Σύμβουλος της Carrefour Μαρινόπουλος, ο Νίκος Βερόπουλος, Πρόεδρος της ομώνυμης αλυσίδας super market και ο Laurent Dereux, Διευθύνων Σύμβουλος της Nestle Greece & South Eastern Europe, έθεσαν καίρια ερωτήματα στον Terry Leahy, για μια σειρά ζητημάτων, όπως η οικονομική κρίση, οι σχέσεις των retailers με τους προμηθευτές, τα προγράμματα loyalty, το category management, τα own labels, κ.α.

Ανάλογα ήταν και τα θέματα που σχολιάσθηκαν στο αντίστοιχο πάνελ του συνεδρίου, με συνομιλητές του Terry Leahy τον Chris Matthews, Διευθύνοντα Σύμβουλο της DSGI South East Europe, τον Βασίλη Φουρλή, Πρόεδρο της Fourlis Group, τον Θεόδωρο Βάρδα, Πρόεδρο ΣΕΛΠΕ και Πρόεδρο της Βάρδας ΑΕΒΕΕ, τον Κωνσταντίνο Τσαγκανό, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Multirama.

Από τις συζητήσεις προέκυψαν πολύτιμα συμπεράσματα για το χώρο του λιανεμπορίου, δίνοντας τελικά μια νότα αισιοδοξίας: Με σωστή στρατηγική, μακρόπνοο όραμα και οδηγό την «αλήθεια», οι επιχειρήσεις μπορούν να θριαμβεύσουν ακόμη και σε περιόδους κρίσης.

Στον κορμό του συνεδρίου επίσης ενδιαφέρουσες ήταν οι παρουσιάσεις του Retail Trends Analyst Sean Pilot De Chenecey, του Peter Fitzerald, Head of Retail της Google UK, του Βασίλη Βασιλάκη, Financial Information Director της Wind, του Βασίλη Βασιλειάδη, Business Development Manager OTE Academy, του Κωνσταντίνου Λάγιου, Εμπορικού Διευθυντή της Inform Lykos, του Αλέξανδρου Αθανάσουλα, Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της Stirixis, του Bob Bayman, Director της i-am associates και φυσικά του Patrick Hanly, Commercial Director της διάσημης βρετανικής αλυσίδας Harvey Nichols. Το συνέδριο έκλεισε με ζωντανή συζήτηση του Patrick Hanly με τον Γ. Διευθυντή των καταστημάτων Public Ρόμπυ Μπουρλά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, σε ρόλο συντονιστών αλλά και στις εισαγωγικές αναφορές, το συνέδριο είχε την τιμή να φιλοξενήσει σημαντικές προσωπικότητες και ακαδημαϊκούς, όπως οι Νίκος Λαβίδας, co-Chairman της ΕCR Hellas, Nίκος Καραγεωργίου, Πρόεδρος του ΕΣΒΕΠ, Θεόδωρος Βάρδας και Αντώνης Μακρής, Πρόεδρος και Αντιπρόεδρος του ΣΕΛΠΕ αντίστοιχα, Γιώργος Αυλωνίτης και Γιώργος Πανηγυράκης, Καθηγητές Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Αναλυτικό αφιέρωμα στο περιεχόμενο του συνεδρίου θα ακολουθήσει σε προσεχές τεύχος του Marketing Week, καθώς και στο site www.marketingweek.gr.

Για τον ΣΕΛΠΕ

Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) ιδρύθηκε το 1975 και αποτελεί τον αποκλειστικό φορέα εκπροσώπησης των μεγάλων εμπορικών αλυσίδων, πολυκαταστημάτων, εμπορικών κέντρων και μεγάλων εμπορικών επιχειρήσεων καθώς και παρόχων υπηρεσιών προς αυτές. Τα μέλη του ΣΕΛΠΕ πραγματοποιούν τζίρο άνω των 12 δις ευρώ, απασχολούν 65.000 άτομα και έχουν 9.000 σημεία πώλησης στην Ελλάδα και πολλαπλάσια στο εξωτερικό.

Βασικοί στόχοι του ΣΕΛΠΕ είναι η εξυπηρέτηση, σωστή ενημέρωση και στήριξη των καταναλωτών, η ανάπτυξη του εμπορίου, η απελευθέρωση των αγορών από ρυθμίσεις που δημιουργούν στρεβλώσεις στον ελεύθερο ανταγωνισμό και η δημιουργία από την κυβέρνηση ενός κανονιστικού πλαισίου όπου καταναλωτές, εργαζόμενοι και επιχειρήσεις θα έχουν την δυνατότητα να διαμορφώνουν ελεύθερα τους κανόνες λειτουργίας των αγορών.

Για την Boussias Communications

Η Boussias Communications είναι ο Οργανισμός Επικοινωνίας με 30ετή παρουσία και τη μεγαλύτερη αποδοχή στις αγορές του marketing, της διαφήμισης, των media, των τηλεπικοινωνιών, των τραπεζών, της πληροφορικής, της οικονομικής διεύθυνσης και του Ανθρώπινου Δυναμικού. Η εταιρεία εκδίδει τα περιοδικά Marketing Week, Net Week, Banker’s Review, HR Professional, CFO Agenda, Marketing Guide, καθώς και τα ημερήσια ηλεκτρονικά newsletters Daily Fax και Net Fax. Έχει δε διοργανώσει πάνω από 130 συνέδρια τα τελευταία 7 χρόνια.

Για περισσότερες πληροφορίες:
Ανδρέας Μαυρομμάτης
Διευθυντής Marketing
Boussias Communications
Τηλ. 210 661 77 77 (εσωτ. 148)
amavrommatis@boussias.com

« 1 2 »
Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications