Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017

Martin Lindstrom

Martin  Lindstrom

Tο παγκόσμιο φαινόμενο του σύγχρονου marketing!

Το κοινό του κάθε χρόνο αγγίζει τα 1,000,000 στελέχη ανά τον κόσμο, και ο ίδιος έχει παρουσιάσει συνέδρια από την Αμερική ως την Κίνα και από τη Νότιο Αφρική ως την Ισλανδία. Κορυφαίες εκδόσεις, όπως οι Financial Times, Fortune, Fast Company, Washington Post, Harvard Business Review και Advertising Age φιλοξενούν τα άρθρα του, ενώ ο ίδιος έχει εμφανιστεί στο '60 minutes' αλλά και στο 'Today Show'.

Σήμερα εργάζεται συμβουλευτικά για τις McDonald's, Nestle, American Express, Microsoft, The Walt Disney Company και GlaxoSmithKline. Τα βιβλία του έχουν μεταφραστεί σε περισσότερες από 25 γλώσσες. Η Wall Street Journal αναφέρει πως το BRAND sense είναι ένα από τα 10 κορυφαία βιβλία του marketing που έχουν ποτέ εκδοθεί, ενώ το πρόσφατο Buyology λαμβάνει διθυραμβικές κριτικές από τον παγκόσμιο τύπο.

Στα 12 του δούλεψε στο τμήμα σχεδιασμού της Lego. Αργότερα εντάχθηκε στον διαφημιστικό όμιλο της BBDO, όπου δημιούργησε και ηγήθηκε της BBDO Interactive Europe. Στα 30 του διορίστηκε global COO στην British Telecom. Σήμερα είναι CEO της LINDSTROM company και Πρόεδρος της BUYOLOGY INC.

Συνέδρια με τον Martin Lindstrom

23 Μάρ. 2009
Thought Leaders Academics

Τα τελευταία χρόνια στους ομιλητές μας έχουν συμπεριληφθεί:

Dr. Paul Argenti
Dr. Paul Argenti Professor of Corporate Communication, Tuck School of Business.
Alastair Campbell
Alastair Campbell Διευθυντής Επικοινωνίας και Στρατηγικής, Γραφείο Πρωθυπουργού Tony Blair (2001-2003).
Gregory S. Carpenter
Gregory S. Carpenter Professor of Marketing Strategy, Kellogg School of Management, Northwestern University.
Nicholas  G. Carr
Nicholas G. Carr Ένας ανατρεπτικός συγγραφέας.
Leslie  de Chernatony
Leslie de Chernatony Professor of Brand Marketing Università della Svizzera italiana & Aston Business School.
« 1 2 3 4 »
Διεθνείς ομιλητές
Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications