Πέμπτη, 24 Αυγούστου 2017

C. K. Prahalad

C. K. Prahalad

Renowned Corporate Strategist.

Έναν σπάνιο διανοητή είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν οι άνθρωποι που διαμορφώνουν τις στρατηγικές των ελληνικών τραπεζών αλλά και της ελληνικής εξυπηρέτησης πελατών, στις 12 Νοεμβρίου 2007, μέσα από τα συνέδρια Bank Management Conference και Executive Seminar on Customer Management.

Ο C. K. Prahalad, σύμφωνα με το περιοδικό Business Week, ασκεί τη μεγαλύτερη επιρροή σε ζητήματα επιχειρησιακής στρατηγικής. Μερικές ακόμη από τις μεγάλες διακρίσεις του Prahalad είναι:

  • Νο 3 στην κατάταξη "The World’s Top Thinkers", με τη σφραγίδα του European Foundation for Management Development.
  • 3 βραβεία McKinsey, για άρθρα του στο Harvard Business Review. Ένα από αυτά, πούλησε το μεγαλύτερο αριθμό αντιτύπων, στην 80ετή ιστορία του περιοδικού,
  • Το άρθρο του με τίτλο “The New Frontier of Experience Innovation” αναδείχθηκε άρθρο της χρονιάς (2004) από το περιοδικό Sloan Management Review που εκδίδει το Massachusetts Institute of Technology (MIT), κερδίζοντας έτσι το βραβείο που θεσμοθέτησε η PriceWaterhouseCoopers (PWC),
  • Διδακτορικό από το Harvard Business School και τιμητικό διδακτορικό από το University of London.

Τα βιβλία του C. K. Prahalad γνωρίζουν τεράστια επιτυχία διεθνώς:

  • Το "The Fortune at the Bottom of the Pyramid: eradicating poverty through Profit", επιλέχθηκε ως ένα από τα καλύτερα βιβλία της χρονιάς (2005) από τα περιοδικά Economist, strategy+business και Fast Company. Με παραδείγματα που αντλεί από τον αναπτυσσόμενο κόσμο, στο βιβλίο αυτό ο Prahalad καλεί όσους οργανισμούς δυσκολεύονται να συντηρήσουν υψηλούς βαθμούς ανάπτυξης, λόγω κορεσμού των εύπορων αγορών, να στρέψουν την προσοχή τους στις κατώτερες αλλά πολυπληθέστερες ομάδες κοινού, εντός και εκτός συνόρων,
  • Το "The Future of Competition: co-creating unique value with Customers", έκδοση του Harvard Business School Press, μεταφράστηκε σε 12 γλώσσες και χαρακτηρίστηκε από το Business Week ως ‘ένα σπουδαίο βιβλίο, γεμάτο ανατρεπτικές ιδέες’. Σε αυτό, ο συγγραφέας προτείνει στις επιχειρήσεις να εγκαταλείψουν την συνήθη προϊοντοκεντρική προσέγγιση στην καινοτομία, υπέρ μιας πελατοκεντρικής, στην οποία οι πελάτες ενθαρρύνονται να συνεισφέρουν ιδέες και εντυπώσεις,
  • Το "Competing for the Future", έκδοση του Harvard Business School Press, το οποίο ο Prahalad συνέγραψε με τον Gary Hamel, μεταφράστηκε σε 15 γλώσσες και έγινε ένα από τα μεγαλύτερα best-sellers όλων των εποχών.

Ο C. K. Prahalad είναι Καθηγητής Corporate Strategy and International Business στο Ross School of Business του University of Michigan, με τον τιμητικό τίτλο Distinguished Professor. Έχει δε κτίσει τη φήμη ενός στρατηγικού συμβούλου, που καταθέτει πρακτικές προτάσεις για να διορθώσει αδυναμίες του top management, να ξεριζώσει παγιωμένες πεπαλαιωμένες αντιλήψεις και να εγκαθιδρύσει νέα business models στις εταιρείες που συμβουλεύει.

Τις συμβουλευτικές υπηρεσίες του έχει αξιοποιήσει εκτενέστατα η Citibank. Ένα από τα projects του φημισμένου Καθηγητή στη Citibank έχει γνωστοποιηθεί και χαρακτηρίζεται ως classic case. Προέρχεται από την προηγούμενη δεκαετία και αφορούσε το μετασχηματισμό της τράπεζας, για να είναι σε θέση να προσελκύσει και εξυπηρετήσει δεκαπέντε φορές περισσότερους πελάτες από όσους είχε. Μερικές ακόμη από τις κορυφαίες επιχειρήσεις, των οποίων οι ανώτατες διοικήσεις έχουν αξιοποιήσει τις συμβουλευτικές υπηρεσίες του Prahalad, είναι οι AT&T, Kodak, Philips, Oracle, Philip Morris και Unilever. Ενώ η NCR Corporation έχει δώσει στον Prahalad θέση στο Board of Directors της από το 1997.

"Οι διοικήσεις των μεγάλων οργανισμών, καθώς και οικονομικοί και στρατηγικοί ειδήμονες στον ανεπτυγμένο κόσμο, συνειδητοποιούν ότι οι αγορές στις οποίες σήμερα εστιάζουν δεν μπορούν να συνεχίσουν να αναπτύσσονται με τους ίδιους υψηλούς ρυθμούς, στους οποίους έχουν συνηθίσει", παρατηρεί ο Διακεκριμένος Καθηγητής. Πολλές αγορές, που στηρίζονται στις εγχώριες ανώτερες και μεσαίες κοινωνικές ομάδες, πλησιάζουν το σημείο κορεσμού. “Στραφείτε στα λιγότερο εύπορα στρώματα, είτε είναι οικονομικοί μετανάστες στη χώρα σας, είτε φτωχότεροι λαοί”, συμβουλεύει.

Υπάρχουν 4 δισεκατομμύρια φτωχοί στον πλανήτη. Μπορεί να μην εξασφαλίζουν στους οργανισμούς τα μεγάλα περιθώρια κέρδους στα οποία έχουν συνηθίσει, όμως οι τεράστιοι όγκοι που υπόσχονται μπορούν να υπερκαλύψουν την διαφορά και να προσφέρουν καλές αποδόσεις. "Μην ξεχνάτε ότι οι άνθρωποι έχουν τις ίδιες βασικές ανάγκες και φιλοδοξίες, αντιδρούν με τα ίδια συναισθήματα, αφού δέχονται παντού σχεδόν τα ίδια επικοινωνιακά ερεθίσματα, ανεξάρτητα με το εάν μπορούν να πληρώσουν για τις επιθυμίες τους εξίσου", συμπληρώνει ο Καθηγητής. "Οι οργανισμοί που θα μπορέσουν να αντιμετωπίσουν την πρόκληση των φτωχών με καινοτόμες λύσεις, θα είναι οι επόμενοι νικητές".

Συνέδρια με τον C. K. Prahalad

Thought Leaders Academics

Τα τελευταία χρόνια στους ομιλητές μας έχουν συμπεριληφθεί:

Dr. Paul Argenti
Dr. Paul Argenti Professor of Corporate Communication, Tuck School of Business.
Pierre-Olivier Beckers
Pierre-Olivier Beckers President & CEO του ομίλου Delhaize
Dick Boer
Dick Boer President and Chief Executive Officer, Ahold Delhaize
Ghela Boskovich
Ghela Boskovich Director, Strategic Global Business Development (Zafin), Global Ambassador (FemTech)
Richard E. Boyatzis
Richard E. Boyatzis Kαθηγητής Organizational Behavior, Psychology και Cognitive Science στο Case Western Reserve University, HR Horvitz Professor του Family Business
« 1 2 3 4 5 6 »
Διεθνείς ομιλητές
Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications