Τρίτη, 24 Οκτωβρίου 2017

Kjell Nordstrom

Kjell Nordstrom

Ίσως ο λαμπρότερος από τους νεότερους guru του business.

Ψηλός, με ξυρισμένο κεφάλι, ντυμένος στα μαύρα, ο Dr Kjell Nordstrom είναι ένας από τους πιο εκρηκτικούς παρουσιαστές, που καταφέρνει να εντυπωσιάζει το ακροατήριο του από την στιγμή της 'θεατρικής' εισόδου του στη σκηνή, και να κρατά το κοινό βιδωμένο στα καθίσματα του μέχρι τέλους.

Ίσως ο λαμπρότερος από τους νεότερους guru του business, ο Ευρωπαίος Nordstrom είναι καθηγητής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Στοκχόλμης, από το οποίο απέκτησε το διδακτορικό του (Ph.D.). Στο πανεπιστήμιο, έχει την ευθύνη των σπουδών International Business και είναι συνιδρυτής του Advanced Management Program, του πιο περιζήτητου προγράμματος, που διαρκεί 5 εβδομάδες και προσελκύει την ελίτ των ανωτάτων στελεχών επιχειρήσεων στις Σκανδιναβικές χώρες.

Ο Nordstrom είναι συγγραφέας των best-sellers «Funky Business» και «Karaoke Capitalism», που έχουν εκδοθεί σε 31 γλώσσες. Έχει εμφανιστεί σε CNN, Fortune, Time Magazine, Financial Times και βρίσκεται σταθερά στην διεθνή κατάταξη των  management thinkers, γνωστή ως "Thinkers 50". Είναι περιζήτητος σε διεθνή συνέδρια και ήταν συνπαρουσιαστής στο μεγάλο συνέδριο «Leaders in London» (18-19 Οκτωβρίου 2005), μαζί με τους Bill Clinton, Henry Mintzberg, Lou Gerstner, Clayton Christensen και Tom Peters.

Στο τελευταίο του βιβλίο «Karaoke Capitalism», που κυκλοφόρησε στα τέλη του 2004, ο Nordstrom καταπιάνεται με το αγωνιώδες πρόβλημα των αυθεντικών επιχειρήσεων, που βλέπουν τον ανταγωνισμό να σκληραίνει, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες να συγκλίνουν, ενώ ο κύκλος ζωής τους μικραίνει, και την ίδια στιγμή τους αντιγραφείς και μιμητές να πληθαίνουν. Πρόκειται για μια μεθοδευμένη απομίμηση, που μοιάζει με τη μουσική karaoke. Η απάντηση που προτείνει ο Nordstrom στις ηγετικές ομάδες των επιχειρήσεων είναι να στραφούν στην διαφοροποίηση και στην  καινοτομία. Η Καινοτομία είναι αξία που δεν απειλείται, γιατί στηρίζεται στην υπεροχή μιας οργάνωσης σε ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό (δικό της και των συνεργατών της) και σε δημιουργικότητα. Σε αντίθεση δε με παλαιότερες αντιλήψεις, η Καινοτομία δεν συνδέεται μόνο με την έρευνα & ανάπτυξη (R&D) νέων προιόντων. Τώρα πια, είναι μια λειτουργία που αγκαλιάζει και αφορά κάθε δραστηριότητα: ζητούνται καινοτομίες στο marketing, την επικοινωνία, τον σχεδιασμό, την εξυπηρέτηση πελατών, την παραγωγή, κλπ, σε κάθε περιοχή που μπορεί να γεννήσει μια ιδέα και να συνεργαστεί για να την εξελίξει σε βελτίωση των εταιρικών εσόδων.

Ο Kjell Nordstrom υπήρξε keynote speaker του 4th Marketing Directors Forum, με αποκλειστικό θέμα 'Innovate or else...', και πρόσφερε μια μοναδική εμπειρία στους συνέδρους του marketing και της επικοινωνίας.

Thought Leaders Academics

Τα τελευταία χρόνια στους ομιλητές μας έχουν συμπεριληφθεί:

Dr. Paul Argenti
Dr. Paul Argenti Professor of Corporate Communication, Tuck School of Business.
Pierre-Olivier Beckers
Pierre-Olivier Beckers President & CEO του ομίλου Delhaize
Dick Boer
Dick Boer President and Chief Executive Officer, Ahold Delhaize
Ghela Boskovich
Ghela Boskovich Director, Strategic Global Business Development (Zafin), Global Ambassador (FemTech)
Richard E. Boyatzis
Richard E. Boyatzis Kαθηγητής Organizational Behavior, Psychology και Cognitive Science στο Case Western Reserve University, HR Horvitz Professor του Family Business
« 1 2 3 4 5 6 »
Διεθνείς ομιλητές
Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications