Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017

Nicholas G. Carr

Nicholas  G. Carr

Ένας ανατρεπτικός συγγραφέας.

Ο Nicholas Carr είναι ο ιδανικός εκφραστής της παράδοσης υψηλής, αλλά καθόλου συντηρητικής διανόησης του Harvard. Βαθύς γνώστης των επίκαιρων και σημαντικών θεμάτων υψηλής τεχνολογίας, μπορεί και κρατά το ακροατήριό του βιδωμένο στις καρέκλες του για ώρες.

Ο Nicholas Carr έλαβε το μεταπτυχιακό του ( Μ.Α.) από το Πανεπιστήμιο του Harvard και έγινε διάσημος ως Editor του Harvard Business Review, όταν σε αυτό δημοσίευσε το 2003 το άρθρο “IT Doesn’t Matter”, που πυροδότησε μία τεράστια συζήτηση σχετικά με το ρόλο της πληροφορικής στις επιχειρήσεις. Η ανταπόκριση ήταν τέτοια, που οδήγησε τον Carr στη συγγραφή του βιβλίου “Does IT Matter?”, το οποίο εξέδωσε το Harvard Business School Press το 2004. Ακολουθούν μερικές κριτικές για το έργο του Carr:

“Με απλή, δυνατή και επιδέξια επιχειρηματολογία, ο Carr άναψε μία υπαρξιακή συζήτηση για τη βιομηχανία του IT” - The Economist -

“O Carr παραθέτει απλές αλήθειες σχετικές με τα οικονομικά του IT, με διαύγεια, σαφήνεια και πειστικά παραδείγματα” - New York Times -

“To ‘Does IT Matter?’ συναρπάζει τη φαντασία και ακουμπά το συναίσθημα, ένας συνδυασμός που σπάνια κατορθώνεται σε ένα βιβλίο για business” - Boston Globe -

“To ‘Does IT Matter?’ προσφέρει στους managers των επιχειρήσεων έναν τρόπο για να μπορέσουν να κοσκινίσουν τις προτάσεις νέας τεχνολογίας που παρουσιάζονται” - Business Week -

“…συναρπάζει τη σκέψη, κερδίζει τον αναγνώστη…” - Financial Times-

“Μία σημαντική, γεμάτη ιδέες αναθεώρηση του ρόλου του ΙΤ στην οικονομία και τις επιχειρήσεις” - Strategy & Business-

“Πολλά βιβλία έχουν γραφεί που εκθειάζουν τα τεράστια οφέλη του ΙΤ. Πολύ λίγα από αυτά είναι τόσο ξεκάθαρα και τόσο καλά στηριγμένα στην κοινή λογική, όσο το ‘Does IT Matter?’ ” - Information Age -

“Διαβάστε το γιατί, ακόμη και αν δεν συμφωνήσετε με τον Carr, είναι πολύ πιθανό να συμφωνήσει ο προϊστάμενός σας” - CIO Insight -

Το 2005 ο Nicholas Carr κατατάχθηκε ανάμεσα στους 5 ‘ανερχόμενους διανοητές’ της πληροφορικής, από το έγκυρο αμερικανικό περιοδικό “Optimize”, το οποίο διαβάζεται από 70,000 CIO’s (Chief Information Officers) για θέματα επιχειρησιακής στρατηγικής και υλοποίησης.

Ο Carr έχει επίσης κατ’ επανάληψη βραβευτεί από τη McKinsey για τα άρθρα που έγραψε ή επιμελήθηκε για το Harvard Business Review.

Η συνέχεια ήταν εντυπωσιακή για τον Carr, με άρθρα σε θέματα υψηλής τεχνολογίας, στρατηγικής και καινοτομίας, σε μία σειρά από έντυπα, όπως ΜΙΤ Sloan Management Review, Financial Times, New York Times, Journal of Business Strategy, Strategy & Business, και με ομιλίες σε Harvard, MIT, Wharton, NASA, Πανεπιστήμιο του Sydney, Πανεπιστήμιο της Μόσχας κλπ. Επιπρόσθετα, ο Carr εργάζεται για την ολοκλήρωση του επόμενου βιβλίου του, για το μέλλον των υπολογιστών.

Συνέδρια με τον Nicholas G. Carr

5 Οκτ. 2007
Thought Leaders Academics

Τα τελευταία χρόνια στους ομιλητές μας έχουν συμπεριληφθεί:

Dr. Paul Argenti
Dr. Paul Argenti Professor of Corporate Communication, Tuck School of Business.
Alastair Campbell
Alastair Campbell Διευθυντής Επικοινωνίας και Στρατηγικής, Γραφείο Πρωθυπουργού Tony Blair (2001-2003).
Gregory S. Carpenter
Gregory S. Carpenter Professor of Marketing Strategy, Kellogg School of Management, Northwestern University.
Nicholas  G. Carr
Nicholas G. Carr Ένας ανατρεπτικός συγγραφέας.
Leslie  de Chernatony
Leslie de Chernatony Professor of Brand Marketing Università della Svizzera italiana & Aston Business School.
« 1 2 3 4 »
Διεθνείς ομιλητές
Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications