Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου 2017

Thomas Koulopoulos

Thomas  Koulopoulos

Thought-leader της καινοτομίας.

Πνευματικό παιδί του πατέρα του μοντέρνου management, Peter Drucker, ο Τοm Koulopoulos έχει αναγνωριστεί ως αυθεντία για τις αναλύσεις του σχετικά με την επίδραση της Πληροφορικής σε παγκόσμιους οργανισμούς. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι το InformationWeek τον αποκάλεσε: «one of the industry's six most influential information management consultants». Ο Thomas Koulopoulos έχει επίσης επιδοκιμαστεί για τη βαθιά του γνώση από προσωπικότητες της στρατηγικής και του management όπως ο Dee Hoc και ο Tom Peters ο οποίος μάλιστα δήλωσε ότι «ο Tom διαθέτει εξαιρετικό όραμα ως προς το πού πρέπει να οδηγήσουμε τις επιχειρήσεις μας για να επιβιώσουν και να ευημερήσουν».

“Ο Τοm Koulopoulos σε κάνει να αναρωτιέσαι όχι μόνο για τον τρόπο με τον οποίο τρέχεις την επιχείρησή σου αλλά και για τον τρόπο που τρέχεις τον εαυτό σου” - Peter Rucker -

“O Tom Koulopoulos διαθέτει εξαιρετικό όραμα ως προς το πού πρέπει να οδηγήσουμε τις επιχειρήσεις μας για να επιβιώσουν και να ευημερήσουν” - Tom Peters -

Ως ένας από τους πιο παραγωγικούς thought-leaders, οι σκέψεις του καταλήγουν σε μια νέα, ριζοσπαστική άποψη σχετικά με τις αναταράξεις που προκαλούνται από τη σύγκρουση της τεχνολογίας με το business. Το πάθος του να βοηθά τα στελέχη να κατανοήσουν τις συνέπειες, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που προκαλεί η αιχμή της τεχνολογίας είναι ορατό στα βιβλία και τις παρουσιάσεις του, οι οποίες συνδυάζουν ενέργεια, βαθιά γνώση, επιχειρησιακή ανάλυση και χιούμορ.

Oι μοναδικές του παρουσιάσεις

Στις παρουσιάσεις του, ο Tom παραθέτει ένα κολλάζ από ιστορίες πραγματικών παραδειγμάτων με το όραμα για την τεχνολογία που αφήνει τους συμμετέχοντες με αναμνήσεις και εργαλεία που θα διατηρήσουν για μια ζωή. Κυριολεκτικά παθιάζεται πάνω στη σκηνή, αλλά παράλληλα έρχεται εξαιρετικά κοντά με το κοινό. Χρησιμοποιώντας υλικό από τα έξι βιβλία του, τη συμβουλευτική του εμπειρία στις 2000 μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως και το επιχειρηματικό και τεχνολογικό του background, οι παρουσιάσεις του, όχι μόνο ψυχαγωγούν αλλά, αλλάζουν σε θεμελιώδες επίπεδο τον τρόπο που σκέφτεστε για το ρόλο της τεχνολογίας στον οργανισμό που εργάζεστε.

Βετεράνος της Επιχειρησιακής Πληροφορικής

Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, οι αναλύσεις του Koulopoulos έχουν εισάγει βασικές έννοιες στη βιομηχανία της Πληροφορικής, πλαίσια και ιδιώματα, όπως Single Point of Access, Touch Points, Digital Control Rooms, Business Operating Systems, Corporate IQ, Information Value Chains και Smartsourcing, τα οποία χρησιμοποιούνται σήμερα ευρέως για να περιγράψουν την επίδραση της τεχνολογίας στο business.

Η καινοτομία στα βιβλία του

Ο Koulopoulos έχει συγγράψει πέντε επιχειρηματικά βιβλία ('Smartsourcing', 'Corporate Instinct', 'Smart Companies', 'Smart Tools' και 'The X-economy'). Το έκτο βιβλίο του με τίτλο: "The Innovation Zone" - κυκλοφορεί τον Ιανουάριο του 2009 - ασχολείται με το πώς οι επιτυχημένες επιχειρήσεις χτίζουν και διατηρούν μια κουλτούρα καινοτομίας. Άρθρα και αναλύσεις του δημοσιεύονται συχνά από διεθνή μέσα όπως το BusinessWeek, The Wall Street Journal, Forbes, The Economist, CNBC, CNN και NPR.

Ενεργό μέλος στη Νο1 Σχολή Καινοτόμου Επιχειρηματικότητας

Σήμερα διατηρεί τη θέση του Executive Director του Κέντρου Επιχειρηματικής Καινοτομίας στο Babson College, τη Νο 1 Σχολή των ΗΠΑ για την καινοτόμο επιχειρηματικότητα (Ranked #1 among all business schools for entrepreneurship). Παλαιότερα, υπήρξε ο Διευθύνων Σύμβουλος ενός εκ των πρώτων παγκόσμιων εργαστηρίων καινοτομίας στον κλάδο των υπηρεσιών. Ο Τom έχει υπάρξει καθηγητής στο Boston College Wallace E. Carroll Graduate School of Management και επισκέπτης καθηγητής στο Boston University School of Management και το Harvard University.

Σύμβουλος των 2000 μεγαλύτερων επιχειρήσεων

Είναι επίσης Πρόεδρος και Ιδρυτής της Delphi Group, εταιρείας συμβουλευτικών υπηρεσιών για την επιχειρηματική χρήση των τεχνολογιών, με πελάτες τις 2000 μεγαλύτερες επιχειρήσεις και κυβερνητικούς φορείς σε παγκόσμιο επίπεδο.

“H καινοτομία πρέπει να λαμβάνει χώρα σε κάθε μέρος μιας επιχείρησης, αν και τόσα χρόνια εστιάζαμε στη μηχανική και την επιστήμη. Είναι καιρός να κοιτάξουμε και πώς η καινοτομία επιδρά στην επιχείρηση. Οι μεγαλύτερες αυξήσεις στην παραγωγή και την οικονομική ανάπτυξη θα έρθουν από μια ευρύτερη κατανόηση και χρήση της καινοτομίας”, τονίζει συχνά ο Koulopoulos.

Συνέδρια με τον Thomas Koulopoulos

10 Οκτ. 2008
Thought Leaders Academics

Τα τελευταία χρόνια στους ομιλητές μας έχουν συμπεριληφθεί:

Dr. Paul Argenti
Dr. Paul Argenti Professor of Corporate Communication, Tuck School of Business.
Pierre-Olivier Beckers
Pierre-Olivier Beckers President & CEO του ομίλου Delhaize
Dick Boer
Dick Boer President and Chief Executive Officer, Ahold Delhaize
Ghela Boskovich
Ghela Boskovich Director, Strategic Global Business Development (Zafin), Global Ambassador (FemTech)
Richard E. Boyatzis
Richard E. Boyatzis Kαθηγητής Organizational Behavior, Psychology και Cognitive Science στο Case Western Reserve University, HR Horvitz Professor του Family Business
« 1 2 3 4 5 6 »
Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications