Professor of Corporate Communication, Tuck School of Business.
"Οι τελευταίες έρευνες δείχνουν πως οι οργανισμοί εκείνοι που επενδύουν στη στρατηγική επικοινωνία, είναι πιο κερδοφόροι, αλλά και πιο επιτυχημένοι σε διάφορα επίπεδα - προσεγγίζουν πιο αποτελεσματικά τα constituencies που τους ενδιαφέρουν επιτυγχάνοντας τα επιθυμητά αποτελέσματα, αντιμετωπίζουν τις αντιπαραθέσεις και κρατούν πλεονέκτημα σε περίοδο κρίσης." - Paul Argenti -
Είναι Καθηγητής Corporate Communication στο Tuck School of Business, με πολυετή θητεία στα πιο διακεκριμένα πανεπιστημιακά ιδρύματα του κόσμου: Harvard Business School, Columbia Business School. Πέρα από την ευρεία ακαδημαϊκή του δραστηριότητα είναι παράλληλα σύμβουλος σε πληθώρα οργανισμών, και κατέχει τη θέση του εκδότη στα περιοδικά Corporate Reputation Review και Journal of Business Communication.
Πολυγραφότατος συγγραφέας, έχει εκδώσει αναρίθμητα άρθρα και case studies σε έγκυρες εκδόσεις όπως είναι το Harvard Business Review, ενώ είναι και ο συγγραφέας των The Power of Corporate Communication και Corporate Communication, εκδόσεις που δεν λείπουν από τη βιβλιοθήκη κανενός επαγγελματία της στρατηγικής επικοινωνίας.
Στο παρελθόν έχει λάβει πολλά βραβεία για την ακαδημαϊκή του δραστηριότητα στον τομέα του Corporate Communication, με πιο σημαντική τη διάκριση του τμήματος που ηγείται στο Tuck School of Business ως #1 τμήματος επικοινωνίας από την U.S. News & World Report.