Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017

Leslie de Chernatony

Leslie  de Chernatony

Professor of Brand Marketing Università della Svizzera italiana & Aston Business School.

Σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα branding και συγγραφέας των best-sellers "From Brand Vision to Brand Evaluation" και "Creating Powerful Brands".

Εκπαιδευτής ανώτερων και ανώτατων στελεχών σε Ευρώπη, Η.Π.Α, Μέση και Άπω Ανατολή και Ασία.

Το Chartered Institute of Marketing κατατάσσει τον Leslie de Chernatony (http://www.lesliedechernatony.com ) στους 50 πιο δημοφιλείς marketing gurus διεθνώς, των οποίων η επίδραση είναι καταλυτική στη διαμόρφωση του μέλλοντος του marketing. Μετά από μια σχεδόν επταετή θητεία σε τμήματα marketing πολυεθνικών εταιρειών ολοκλήρωσε το διδακτορικό του στο Branding από το Cranfield School of Management.

Το πλούσιο συγγραφικό του έργο, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα επανειλημμένως επανεκδοθέντα βιβλία «From Brand Vision to Brand Evaluation: Strategically Building and Sustaining Brands» και "Creating Powerful Brands" τον έχουν καθιερώσει ανάμεσα στους κύριους παρόχους συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με το branding και το brand equity παγκοσμίως, ενώ διατηρεί την έδρα του ως Professor of Brand Marketing στο Università della Svizzera italiana και Aston Business School και είναι visiting lecturer σε πανεπιστήμια της Ισπανίας, της Ελβετίας, της Ταϋλάνδης.

Έχει βραβευτεί επανειλημμένως για τα ερευνητικά του papers, ενώ φιλοξενείται συχνά σε τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές. Παράλληλα, έχει μια πολυετή εμπειρία στην εκπαίδευση ανώτατων στελεχών μέσω των ειδικά διαμορφωμένων executive seminars σε θέματα branding και brand equity, σε Ευρώπη, Η.Π.Α, Μέση και Άπω Ανατολή και Ασία. Είναι Fellow του Chartered Institute of Marketing και της Market Research Society και Freeman της Worshipful Company of Marketers.

Συνέδρια με τον Leslie de Chernatony

Thought Leaders Academics

Τα τελευταία χρόνια στους ομιλητές μας έχουν συμπεριληφθεί:

Dr. Paul Argenti
Dr. Paul Argenti Professor of Corporate Communication, Tuck School of Business.
Alastair Campbell
Alastair Campbell Διευθυντής Επικοινωνίας και Στρατηγικής, Γραφείο Πρωθυπουργού Tony Blair (2001-2003).
Gregory S. Carpenter
Gregory S. Carpenter Professor of Marketing Strategy, Kellogg School of Management, Northwestern University.
Nicholas  G. Carr
Nicholas G. Carr Ένας ανατρεπτικός συγγραφέας.
Leslie  de Chernatony
Leslie de Chernatony Professor of Brand Marketing Università della Svizzera italiana & Aston Business School.
« 1 2 3 4 »
Διεθνείς ομιλητές
Πρόσφατα άρθρα για τα συνέδρια της Boussias Communications